zondag 13 maart 2016

Zomerse, roze armbandjes

Afgelopen week kreeg ik een pakketje binnen van Sara. Ze heeft mij een tijdje geleden gevraagd of of ze mij een pakketje mocht opsturen, erg leuk! Sara maakt thuis zelf sleutelhangers, armbanden en kettingen. Ik kreeg van Sara dit leuke roze, zomerse setje armbanden.



Als eerste zat er in de envelop een kaartje. Super leuk! Ik vind het altijd leuk als ik een klein kaartje krijg bij een samenwerking.




Als eerste kreeg ik van Sara dit leuke armbandje. Het is een geweven armbandje met een bedeltje eraan  van een veer. Ik vind hem erg bohemien en leuk voor de zomer. Het bedeltje kan je er gemakkelijk vanaf schuiven dus is het armbandje ook draagbaar zonder bedeltje.

Ook kreeg ik van Sara deze twee roze armbandjes. Het eerste armbandje is gemaakt met roze kraaltjes en een klein bedeltje met een roze steentje. Het is een simpel armbandje waardoor je het goed kan combineren met je kleding. 


Het tweede armbandje is ook een roze armbandje met zowel kleine, licht roze steentjes, fuchia gekleurde steentjes en een schelpje.  Vooral het schelpje maakt het armbandje net anders dan het andere armbandje.

Mocht je interesse hebben in een sieraad van Sara kun je haar altijd een berichtje sturen via facebook of via Sara's blog.


                                                                   Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd. Lees mijn disclaimer.

2 opmerkingen:

  1. Schattige leuke sieraden! Ik vind vooral die met dat veertje zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super cutie armbandjes! Ik vind ze eigenlijk alle 3 wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.