maandag 9 mei 2016

Tag | Create It Your Way

Wegens weersomstandigheden is deze blogpost later verschenen. :-)
Op de blog van Jennie kwam ik laatst deze leuke tag tegen. Perfect om te schrijven op zo'n zomeravond als deze. Gisterenavond dus ;-)

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Oei lastig. Ik zou eerder voor een herfst/winter geur gaan omdat ik in de zomer weinig kaarsen aansteek. Ik zou dan gaan voor de appelcrumble geur. Een fris-, zoete geur van appel, kaneel en vanille. 

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Ik zou gaan voor een chique, donkere kleur. De basis is zwart omdat dat een donkere kleur is die goed dekt. Naast zwart zitten er ook kleine, zilveren flakes in. Zodra je de nagellak in het zonlicht houd lijkt het haast donker paars. Dat lijkt me een hele mooie nagellak kleur.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Ik zou een soort verkoelende-, en verzorgende-, creme of spray maken speciaal voor de zomer. Het waar kan in de zomer nogal benauwd of klef worden in Nederland. Een verkoelende creme of spray met citroen of mint erin lijkt mij een echte musthave. 

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Ik denk dat ik een soort handleiding naar de ideale vrouw zou schrijven. Een boek vol met tips en trucs maar ook met verhalen hoe je de ideale vrouw word. Denk hierbij aan tips om je haar blond te verven, trucs om slimmer over te komen en verhalen over borstvergrotingen en bil-implantaten. Dit boek word natuurlijk enorm cliché en overdreven ;-).



Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Ik zou een verfilming van mijn boek maken. Een echte comedy vol met clichés. Ik zou dan eerder gaan voor nog onbekende acteurs dan hele bekende acteurs. Mijn film hoeft ook niet in de bioscoop te verschijnen, wel op netflix :-).

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik zou een kleding winkel beginnen met een plussize winkel genaamd Plus+. De winkel word niet al te groot maar juist omdat het klein is, maakt dat het bijzonder. De winkel is gebaseerd op plussize kleding en zal gaan van maat 44 tot maat 60. Naast basics (leggings, hemden etc) kun je bij Plus+ ook jurken, broeken, blousen etc vinden maar ook schoenen en accessoires.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Stofzuigen! En bedden opmaken! Daar heb ik echt een hekel aan.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Ik zou een app willen maken die je iedere dag een melding geeft met een mooie, positieve spreuk. Gewoon een simpele quote, een zin of een compliment. Op deze manier begin je je dag al meteen met een grote glimlach. 

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Ik zou eigenlijk geen dieren willen fokken. Vaak gaat het fokken helemaal niet om het diertje zelf maar om het geld. Dit vind ik erg crue en enorm sneu voor de dieren zelf.

Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uitzien en welke krachten zou je hebben?
Poeh, geen idee! Ik zou de kracht willen hebben om iedereen tevreden en gelukkig te maken. Dat lijkt me wel een mooie superkracht.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Ik denk dat communicatie een mooie toevoeging zou zijn. Vooral het geven en ontvangen van feedback vinden veel mensen lastig. Dit is zowel in een studie als op de werkvloer erg handig om te kunnen. Maar ook het geven en ontvangen van complimentjes vinden veel mensen lastig.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Appeltaart! En dan het liefste nog met stukjes appel en koek erin ook! Yum!



Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
De dingen die ik wil bestaan al haha. Dus dat maakt het lastig.. Misschien een alcoholische versnapering zonder kcal?

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Een facepalm emoji! En een rolling-eyes emoji. Das echt een must haha.

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Mijn droomhuis inspiratie vind je hier op Pinterest. Mijn huis word erg modern maar wel met frutsels. De hoofdkleuren worden wit, grijs en zwart. Lekker saai haha.