maandag 20 juni 2016

25 echt belangrijke levensvragen


Ik kwam laatst deze leuke 'tag' tegen op de blog van Anne. Ik ben dol op tag's invullen en heb dan ook met veel plezier deze 'tag' van Anne ingevuld.

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Zo! De eerste pagina is verdeeld in mapjes en apps die ik het meeste gebruik. Op de laatste pagina staan de standaard apps van apple zelf en appt die ik minder vaak gebruik.


Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?
Ik kom eigenlijk zelden in de kroeg. Een terrasje daarin tegen ;). Meestal bestel ik een ijsthee of een spa rood. Als het wat warmer is buiten en het weer beter is soms ook een liefmans of een radler. 

Welk woord gebruik je écht te vaak? 
Oei, die is lastig. Ik gebruik denk ik de woorden 'hm' en 'oké' het meeste.

Wat is je favoriete film?
Ik ben helemaal gek van de films waar Carice van Houten in speelt. 'De gelukkige huisvrouw' en 'zwart boek' zijn mijn favoriete.

Wat is je guilty pleasure op het gebied van TV?
Ik kijk veel 24kitchen en rtl crime. Ik vind koken enorm leuk om te doen en probeer soms recepten van 24 kitchen uit. Vooral de makkelijke maaltijd vind ik erg leuk om naar te kijken.

Ook ben ik een enorme fan van crime series. Vooral Crime Scene Investigation vind ik erg tof om naar te kijken.

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?



Naar wie was je laatste appje? 
Mijn laatste appje stuurde ik in de groepsapp: blogbitchez. Een groepsapp waar ik samen met 9 andere bloggers in zit.

Wat was je eerste e-mail adres?
Mijn eerste e-mail adres moest ik aanmaken voor msn. Ik had afgesproken met mijn ouders dat ik niet mijn echte naam zou gebruiken. Ik was toen enorm fan van de kleur roze wat eindigde in pinkiegirl@hotmail.com.

Waar kun je je enorm aan ergeren?
Ik kan me ergeren aan mensen die continue negatief zijn. Ik erger me dan niet aan die mensen zelf, maar eerder aan hun gedrag.

Wat is je meest awkward moment ooit?
Ik ben ooit als tweedejaars een keer van de trap gevallen. Midden in de aula waar alle 3e en 4e jaars scholieren zaten. Dat vond ik toch wel echt heel erg gênant.

Wat is je favoriete dag van het jaar?
Mijn verjaardag op 5 mei!

Wat is je favoriete emoji?
Het meisje met het handje en het aapje. Die staan beide op nummer
een voor mij!

Katten of honden?
Honden. Ik wil later een hondje kopen. Het liefst als het nog een kleine puppy is.

Utrecht of Amsterdam?
Ik ga voor Amsterdam. In Utrecht ben ik zelf nog nooit geweest, in Amsterdam wel.

Koffie of thee?
Thee! Ik ben een echte theeleut. Vooral groene thee, winterglow en rooibos zijn mijn favoriet. Een ijskoffie sla ik trouwens ook niet af.

Serie of film?
Series! Ik heb inmiddels alle seizoenen van House, Orange Is The New Black en The Clientlist al gezien. Ik ben

Engeland of Amerika?
Engeland! Ik ben zelf toen ik twee was in Amerika geweest maar kan me daar weinig van herinneren. In 2013 ben ik samen met school naar Londen geweest. De sfeer, de gezellige kleine koffie tentjes en de gezelligheid van Engeland vind ik enorm leuk.

Vlees of vis?
Vlees, al vind ik kibbeling, kabeljauw en pangasiusfilet ook erg lekker.

Drank of drugs?
Drank. Een radler of een Jillz.

Spice girls of Backstreet boys?
Beide zijn voor mijn tijd haha. Maar ik denk dat ik de Spicegirls leuker vind dat de Backstreet boys.

Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Sesamstraat! Ik vond pino, iniminie en purk echt té lief!

Bert of Ernie?
Ernie! Ik vind zijn domme humor best grappig haha.

Buurman of Buurman?
Lastig... ik kies voor Buurman ;)

Meest random feitje over jezelf.
Ik ben heel perfectionistisch ingesteld, maar mijn kamer is daarin tegen één grote chaos.

De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd?
Soms is het belangrijk om niet alleen aan andere, maar ook aan jezelf te denken!

2 opmerkingen:

  1. Super leuk ingevuld! Ik ga hem denk ik over nemen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag inderdaad! Jammer dat je nog nooit in Utrecht bent geweest. Is echt een geweldige stad met heel veel bijzondere plekjes. x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.