zondag 12 juni 2016

Foodtruck festival TREK Nijmegen



Afgelopen vrijdag ben ik samen met een van mijn beste vriendinnen naar het foodtruckfestival Trek in het Hunnerpark in Nijmegen geweest. Een zomers festival vol met leuke foodtrucks, muziek en veel gezelligheid. En ik kan je vertellen, we hebben heerlijk gegeten!


Het eerste hapje van de avond! Een puntzak met boeren frites en een flinke klodder mayonaise! Yum!

3€


Pizza! We kozen voor de pizza margherita, lekker simpel en enorm lekker! De pizza's worden ter plekken gemaakt en gebakken in een grote steenoven. De pizza's zijn dun waardoor de erg krokant zijn en zijn precies goed belegd.

halve 5€ / hele 8€


Het festivalterrein is geheel in hippie-stijl. Je vind overal kleedjes, tafeltjes en stoeltje in verschillende kleuren waar je , inclusief met een lekker broodje of drankje, neer kan ploffen om van de zon te genieten. De sfeer is enorm gezellig en relaxed. Overal zie je mensen genieten van hun eten of drinken en een dansje hier en daar ontbreekt ook niet.



Op het eerste oog ziet dit broodje er voor vele enorm lekker uit! Helaas viel hij bij ons tegen. De combinatie met het kleffe broodje, de koude toppings en het vlees vonden we niet zo lekker. Natuurlijk heeft iedereen een andere mening en waren er ook genoeg mensen die hun vingers bij dit broodje aflikte.

7€

 Ken je dat gevoel dat je iets eet en dat je gewoon haast wegdroomt? Nou, dat is deze burger! Ik heb nog nooit zo'n lekkere burger op! De pickles deluxe is een hamburger met sla, tomaat, augurk, bacon, mosterd, ketchup en mayonaise inclusief sappige hamburger. Oh man, hier kan ik er wel 10 van op! Echt een enorme, enorme aanrader mocht je nog gaan! De truck staat op alle TREK festivals. ;-)

7€

 Zo blij waren wij dus met deze hamburger! H-e-m-e-l-s!

Bruchettta, een klassieker uit Italie. Enorm simpel om te maken en o zo lekker! Smaakte deze net zoals in Italië? JA. Hij was goddelijk!

5€



 Tot volgend jaar mooi festival!

Mocht je van al mijn foto's enorme honger hebben gekregen (wat ik wel hoop natuurlijk!), er komen nog 4 edities van het TREK festival.

17 t/m 19 juni - Karpendonkse plas in Eindhoven
7 t/m 10 juli -  Paleiskwartier in 's Hertogenbosch
14 t/m 17 juli - Amstelplas in  Amsterdam
8 t/m 11 september - Westbroekpark in Den Haag


2 opmerkingen:

  1. Het was zo leuk! Ook echt leuk om je te ontmoeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke, ik ben zelf een slechte eter.. Toch vond ik hier wel echt een aantal dingen er erg lekker uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.