zondag 3 juli 2016

10x reisbestemmingen die ik enorm tof vind

Bron- Pinterest

Ik ben een enorme fan van Pinterest. Ik kan uren doorbrengen met het organizeren en pinnen van de mooiste foto's. Een van mijn favoriete borden op pinterest is reizen. Een goed idee om jullie mee te nemen in de mooiste reisfoto's van mijn pinterest.


Bron - Bron - Bron
Acapulco, Mexico
Mag ik even een hallelujah voor dit prachtige, helderblauwe water! Een één woord, wauw! Direct toen ik deze foto op pinterest voorbij zag komen, was ik verkocht. De palmbomen, het helderblauwe water, gewoon het totaal plaatje. Adembenemend!

New York, Verenigde Staten
Een stad waar ik bij iedere foto meer verliefd op word is New York. De Brooklyn bridge is een van de bekendste bruggen van New York en een echte blikvanger van de stad.

Chinese muur, China
De chinese muur is een muur van ruim 6000 (!) kilometer lang in het noorden van China. De muur is ooit gebruikt als verdediging maar is tegenwoordig een bekende bezienswaardigheid voor toeristen.


Bron - Bron
Castello di Sammezzano - Toscane, Italië
Deze foto trok meteen mijn aandacht. De tegels op de muren maken het enorm bont, maar ook enorm kleurrijk. Het geeft mij meteen een hele zomerse sfeer.

Denemarken
Van het zonnige Italië gaan we naar het koudere Denemarken. Het winterse gevoel van een houten chalet, haardvuurtje aan. I like it. 

Bron - Bron - Bron
Kenia
Ik ben verliefd op deze foto! ♥ De helderblauwe lucht, het witte zand, de palmbomen. Do I need to say more?

Los Angeles, Verenigde Staten
Ik vind deze foto zo enorm gezellig! De roze geschilderde huisjes maken het enorm knus. Bovendien is Los Angeles een hele bruisende stad.

Noorderlicht, Finland
Een bestemming of eigenlijk een activiteit, die ik heel graag wil zien is het noorderlicht. Deze staat dan ook hoog op mijn bucketlist. Het lijkt mij heel bijzonder om de lucht zo te zien veranderen in groen, blauw en zelfs geel.


Welke bestemmingen staan op jouw bucketlist?



2 opmerkingen:

  1. LOS ANGELES! Daar wil ik echt zo enorm graag heen. De rest van de reisbestemmingen lijken mij overigens ook erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.