zondag 31 juli 2016

Tag | Zomer

Bron- Pinterest


Zon, een terrasje in de stad of een ouderwets borrelavondje, ik houd ervan! Waar ik nog meer  van houd? Je leest het in deze tag.



Wat is je favoriete zomernummer?

Oh, deze vind ik lastig. Ik heb eigenlijk geen favoriet zomernummer. Wel maak ik altijd rond de zomerperiode een playlist op spotify met daarin alle leuke zomernummers.



Je drie favoriete zomerherinneringen
  •  In juli 2013 ben ik samen met een vriendin van mij naar de Beekse Bergen geweest. Opzicht niet zo heel speciaal maar doordat we de verkeerde bus hadden gepakt en dus ergens totaal anders uitkwamen was het een dag om niet te vergeten!
  • Vakantie in Limburg 2015: Een van mijn beste vriendinnen, Aline, kwam langs omdat ze in de buurt woonde! Ik had haar al lang niet gezien dus het was extra bijzonder dat ze langs kwam.
  • De geweldige avond die afgelopen vrijdag heb gehad bij de vierdaagse feesten in Nijmegen. Oh dat heb ik genoten van die avond!
Ga je deze zomer nog op vakantie?
Ja! Ik ga een weekje naar België!


Noem vier dingen die je leuk vindt aan de zomer
De zon die schijnt, terrasjes pakken, citytrippen naar een toffe stad in Nederland en lange zomer- en borrelavondjes.


Is er een boek dat je doet denken aan de zomer?
Nee, niet bepaald.


Is er een tv-serie die je echt een zomer gevoel geeft?
Telt de tv serie verliefd op Ibiza? In dat geval, dat. Anders heb ik geen tv-serie.


Wat is jouw zomerdrankje?
Rosé bier, ijsthee of een spa roodje. Zolang het maar wel ijs-koud is.




Wat is volgens jou een zomerse film?
Verliefd op Ibiza! En natuurlijk Toscaanse bruiloft.


Wat draag je het liefst als het buiten heel warm is?
Ik draag vaak met het warme weer een jurkje met een legging en sandalen of slippers. Niet te heet, maar nog wel fijn om mee naar buiten te gaan (als dat moet).

Favoriete zomer activiteiten
Zwemmen
- Binnen zitten (natuurlijk direct voor de waaier)
- Terrasje pakken

Heb je verder nog plannen voor de zomer?
Werken, werken en nog eens werken. Ik werk gemiddeld 3 tot 4 dagen per week en op de dagen dat ik vrij ben probeer ik mijn vriendinnen te spreken, een terrasje te pakken, uit eten te gaan of gewoon lekker te chillen!

Wat zijn jouw zomerplannen?

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.