zondag 7 augustus 2016

Hoera! ByAnnemae 2 jaar! (+ winactie!) (winactie gesloten)


Hiep hiep hoera! By Annemae bestond afgelopen maandag alweer 2 jaar! Wat is de tijd snel gegaan zeg. Ik ben de afgelopen twee jaar enorm gegroeid, heb enorm veel dingen geleerd en ben beter geworden in dingen. Vandaag blik ik terug op de afgelopen twee jaar.


1 Augustus 2014 was de dag dat ik mijn blog, by Annemae ben gestart. Jeetje, wat vond ik dat spannend zeg! Ik las al een aantal jaar andere blogs zoals beautygloss, Teske, VeraCamilla en Miss Lipgloss. Ik vond het zo leuk om te lezen over beauty en lifestyle dat ik zelf ook de stoute schoenen heb aangetrokken en een eigen blog ben begonnen. Enorm spannend, maar een hele uitdaging vor mij. By Annemae groeide met de dag meer. Ik kreeg meer volgers en meer reacties. Ik kreeg zelfs mailtjes van bedrijven voor een samenwerking. Iets wat ik nooit had gedacht.

De afgelopen twee jaar heb ik enorm veel geleerd door mijn blog. Mijn Nederlandse taal is enorm vooruit gegaan doordat ik alle artikelen zelf schrijf, ik ben beter geworden in html en css, mijn layout heb ik dan ook zelf gemaakt!, en ben ik beter geworden in fotografie en het bewerken van deze in photoshop.

Ter ere van het twee jarig bestaan van by Annemae heb ik een leuke winactie! Je kan de twee kettingen hierboven winnen.

Wat moet je hiervoor doen?

  • Volg by Annemae op bloglovin
  • Laat in de reactie achter waarom je deze twee kettingen graag wilt winnen
Wat kun je doen om meer kans te maken? 

De winnaar ontvangt op 21 augustus een mail van mij. Het is daarom belangrijk om je mail adres goed in te vullen.


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je blogjaardag! Nog vele jaren in goede blog gezondheid!
    Liefs sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je blog verjaardag meid. ❤ Ik zou graag deze kettingen willen winnen omdat ze super mooi zijn! Ik volg je op Bloglovin', Facebook en Instagram. Mijn e-mail: kayleejoosten.fashion@gmail.com succes en nog vele blogjaren. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.