zondag 25 december 2016

Tag | The Christmas Tag




De kerstbomen staan weer in huis en de lampjes buiten of in huis mogen ook niet meer ontbreken. Het is alweer bijna kerst! Om alvast in de stemming te komen vandaag deze christmas tag.


Wat is je favoriete kerstfilm?
Mijn all time favorite kerstfilm blijft toch wel de Grinch. Deze komt iedere kerst weer naar boven toe, maar ook Home Alone blijven grote favorieten tijdens de kerst.

Heb je ooit een witte kerst gehad?
Zeker, een aantal jaren geleden hadden we een witte kerst. Inclusief sneeuwballen gevechten en slee rijden.

Waar spendeer je meestal je kerstvakantie?
Eigenlijk zijn we met de kerst en oud en nieuw vaak thuis. We gaan nooit op vakantie tijdens deze vakantie. Met de kerst schuiven we vaak aan of koken we samen met familie. Oud en nieuw vier ik het liefste thuis, maar we zijn ook een aantal jaren naar vrienden gegaan. Eigenlijk wisselen we ieder jaar af.

Wat is je favoriete kerstliedje?
Hm, lastig. Ik vind veel verschillende kerstliedjes leuk. Een lijstje van mijn favorieten:


Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Een liefdevol, gezellig en bovenal lekker diner met de familie. Gewoon om samen te zijn en te genieten van elkaars aanwezigheid.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst? En wat trek je aan?
Het liefste draag ik een jurkje of een tuniek met een legging of broek. Gemakkelijk, maar wel kerstig. Daarnaast een simpele oog-look met bruin tinten en felle rode of roze lippen als eye-catcher.

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Binnen met een grote kop chocomel met slagroom!

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Op kerstavond stokbrood met salades op tafel, gezellig en relaxed met een leuke kerstfilm.

Eerste kerstdag uitslapen tot een uur of tien. Daarna in comfortabele kleding naar beneden gaan. Rond een uur of twee naar boven, optutten, je mooiste kleren aan en om drie naar familie, samen koken om daarna samen te eten. Als afsluiter na-borrelen aan tafel.

Tweede kerstdag uitslapen, want het is gisteren natuurlijk laat geworden. Daarna naar beneden om een kerstontbijt (lees broodjes, eieren, spek en salades) te eten. Daarna films kijken in bed of op de bank. Lekker relaxed vooral!. 's avonds eten met mijn ouders en als slot nog een kerstfilm op de bank.


Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Op kerstavond ben ik thuis met mijn ouders en doen we wat ik hier boven beschreef. Eerste kerstdag ben ik bij mijn oma om samen met mijn ouders, tante, oom, nichtje en moeder van mijn oom te gourmetten. Tweede kerstdag ben ik thuis met mijn ouders en koken we zelf een kerstdiner in elkaar.

Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Een echte zoals ieder jaar.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
In onze boom zitten altijd matte en glanzende rode ballen samen met glazen hartjes. Verder simpele lampjes erin en een mooie, rode piek en onze kerstboom is klaar!


Wat is je favoriete kerstsnack?
Ik heb eigenlijk geen favoriete kerstsnack. Ik vind kerstkransjes en chocoladekransjes erg lekker. 



Wat zijn jouw plannen voor de kerst? Alvast een fijne kerst samen met familie, vrienden, kennissen en andere geliefden. <3




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.