donderdag 2 februari 2017

Inspiratie | 3x plussize


Life is so much more beautiful and complex, then a number on a scale. - Tess Holliday




Ik heb het zelf té  vaak; je staat voor je kledingkast die bom vol hangt, maar je hebt geen idee wat je die dag moet aantrekken. Vandaag drie simpele maar, in mijn ogen, enorm leuke plussize outfits. Get inspired!

BLACK & RED | CASUAL WITH RED LIPS
Black & red plussize outfit
Shirt C&A | Vest Miss Etam | Jeans Zizzi | Enkellaarsjes Timberlands | Oorbellen Lucardi | Lipstick MAC
Ik ben een enorme fan van simpele outfits. Zeker op een maandagochtend als de wekker té vroeg gaat en mijn motivatie voor school lager is dan gedurende de week. Gewoon een tregging of jeans, trui, vest en laarsjes of sneakers en klaar. Snel, gemakkelijk maar bovenal er leuk uitzien is een uitdaging maar lukt mij vrijwel altijd.


BLACK & GREEN | CHIC 
Party Chic Plussize outfit
Jurk MS Mode | Blazer C&A | Legging Pieces | Enkellaarsjes Paul Green | Tas H&M | Horloge Danish Design | Lipstick MAC 

Naar een feestje of nettere gelegenheid vind ik het leuk om een jurkje aan te trekken. Ik vind jurkjes altijd wat feestelijker staan dan een broek. Al kan een broek met een mooie blouse ook erg mooi zijn! Een paar hakken of enkellaarsje met hak maken het chic maar door een aantal dingen aan te passen; zoals sneakers en een vest in plaats van enkellaarsjes en een blazer, maak je van je outfit een sportieve, casual outfit.


BLACK, GREY & NUDE | SPORTY CASUAL
Sporty Casual Plussize outfit
Blouse River Island | Hemd Hema | Vest Zizzi | Jeans Miss Etam Sneakers Adidas | Horloge OozooLipstick MAC

Naast de feestelijke, chique en simpele outfit mag een sportieve outfit ook niet ontbreken aan dit lijstje. Een sportieve outfit heb je snel in elkaar gezet door een paar sneakers toe te voegen en bijvoorbeeld een horloge. Zo ziet je outfit er sportiever uit maar ben je toch casual gekleed.

Wat zijn jouw favoriete outfits?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.