zaterdag 25 maart 2017

Favoriete ontbijtjes


Ik ben eigenlijk totaal geen ontbijt liefhebber. Vaak moet ik al vroeg ontbijten en ben ik vaak te misselijk om iets te eten. Wat drinken gaat me goed af maar een stevig ontbijt vaak niet. Toch heb ik een aantal favoriete ontbijtjes die ik graag met je wil delen. Eet smakelijk!


MAGERE YOGHURT MET CRUESLI ROOD FRUIT, KOKOSRASP, BANAAN EN HONING


In de zomer vind ik het lekker om te ontbijten met een fris ontbijt. Ik vind yoghurt daarvoor een goede keuze. De cruesli met rood fruit maakt het fris, de banaan zorgt voor de zoetheid en de energie en daarbij is de kokosrasp een lekkere toevoeging. Een simpel maar lekker fris en zomers ontbijt.


MAGERE YOGHURT MET CRUESLI CHOCOLADE HAZELNOOT, BANAAN EN TOFFEE


Soms heb je gewoon zin in een soort verwen ontbijt. Een ontbijt met wat meer calorieën en waarbij je op een zondag morgen even weg kan dromen. Meet mah banana toffee ontbijtje. Snel gemaakt, ziet er leuk uit en is ook nog eens, in mijn ogen, kei lekker. Ideaal ontbijt!


BROOD MET ROEREI EN KETCHUP


Naast de yoghurt en cruesli is brood met roerei ook een van mijn favoriete. Het is gemakkelijk te maken, lekker en ik zit er vol genoeg van. Vaak kies ik voor dit ontbijt als ik twijfel tussen ontbijt en lunch of als ik zin heb in iets warms. Een variant die ik hierop maak is met bosui, champignons of met blokjes ham en kaas. 

Wat is jouw favoriete ontbijtje?




1 opmerking:

  1. Ik vind ontbijt heerlijk, zodra er maar veel variatie is. Een van mijn favorieten is magere kwark met fruit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.