maandag 6 maart 2017

Tag | The Beauty And The Brains


Hoewel ik mijn zondagen liever besteed met netflix, werken aan mijn bullet journal en uitslapen moest er vandaag even wat brains worden gekraakt. In combinatie met de typische anita look: mn haren op een knoy, make-up loos en een huispak, een goed moment voor deze hersenkrakende tag.




Favourite book
Ik was 12 en fietste naar school.. van Sabine Dardenne. Ik heb het boek in 2015 ontdekt en denk ik al 3 keer gelezen. Het boek gaat over Sabine Dardenne, een van de slachtoffers van M
arc Dutroux - een Belgische misdadiger die levenslang veroordeeld is voor ontvoering, gijzeling, verkrachting, moord en illegale handel. 

Favourite quotes 

- Pinterest

English or Math 
Engels! Geen wiskunde voor mij haha. Annemae en getallen zijn niet de beste combinatie. Engels daarin tegen vind ik erg leuk om te doen en staat bovenaan in mijn favoriete vakken lijstje. 

Science or Art 
Hm lastig.. Ik vond scheikunde altijd een leuk vak maar wel lastig. Kunst en creatief zijn vind ik fijn om te doen. Ik kan mijn gedachten er goed in kwijt en bloggen, schrijven, is in mijn ogen ook een vorm van kunst

Name five music artists or albums that changed your life 
Ik heb geen artiesten of albums die mijn leven hebben veranderd maar wel een aantal artiesten of albums die mij helpen geholpen ergens bij. Zo luister ik vaak naar Ed Sheeran, Sam Smith of Adele als ik me niet zo lekker voel of druk ben in mijn hoofd. Hun muziek is vaak rustig waardoor ik me in mijn hoofd ook rustiger voel. De andere 2? Die weet ik zo snel even niet.

Favourite & least favourite subjects at school 
Mijn favoriete vak op school is Engels. Ik vind zowel de taal als het land enorm mooi. Ik leer Engels vrij gemakkelijk en vind het geen enkel probleem om naar deze les te gaan. Een van mijn minst favoriete vakken op school is rekenen. Ik heb gewoon niks met cijfers. Het werkt niet samen met mij.

- Adele.com


Favourite ‘Celebrity with a brain’
Ik vind Adele hier goed in passen. Ze is, volgens mij, redelijk slim, heeft een enorm leuk karakter, kan ook nog eens onwijs goed zingen en is gewoon lekker haarzelf gebleven. Vooral dat laatste is met veel aandacht lastig. Adele blijft wie ze is en uit haar lieve en soms gekke kant ook tijdens haar concerten.

If you could study anything anywhere, what would it be? 
Oei, alles mogen studeren en waar dan? Ik denk dat ik iets in de zorg wil studeren zoals verpleegkundige of iets met fotografie. New York of Willemsstad lijkt me dan een toffe plek om te studeren.

What’s your nerdy little secret? 
Dat ik studeren niet zo heel vervelend vind haha. Ik vind het namelijk best leuk om samenvattingen te schrijven of om te oefenen om wonden te verbinden. Ik wil niet zeggen dat het mijn favoriete hobby is, maar heel erg vind ik het niet.

Favourite beauty Guru(s), who you admire for more than their love of beauty/fashion
Ik heb eigenlijk niet zo veel met beauty guru's haha. Geef mij maar wat toffe lifestyle bloggers!

If your channel/blog didn’t focus on Beauty/Fashion, what would it be? 
Mijn blog draait eigenlijk al niet om beauty of fashion maar vooral om lifestyle, inspiratie en persoonlijkheid.

- Cynthia.nl

Name some things that you’re obsessed with that other people would find strange or geeky.
Boterhammen met pindakaas, sambal en komkommer. :-)

Name five people (excluding friends and family) who inspire you
Vijf?! Ik vind Adele inspirerend doordat ze enorm bekend is geworden, maar wel zichzelf is gebleven en zich voordoet zoals ze voorheen ook was. Daarnaast vind ik Cynthia een blog voorbeeld. Haar blog is een goede spiegel van hoe ze zelf is. Open, eerlijk en sociaal. Ze geniet van het leven en dat zie je goed terug op haar blog en in haar artikelen.

Who’s your intellectual soulmate? 
Mijn vriendinnen haha. Ze zijn niet specifiek intellectueel, maar zijn gewoon zo geweldig lief en leuk!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.