maandag 3 april 2017

Tag | Lente


De zon die schijnt, blauwe lucht en heerlijk buiten zitten - ik houd ervan! De lente is alweer twee weken begonnen en dat is alweer goed te merken. Tijd om de lente tag er weer bij te pakken.



Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?
Bij het woord lente denk ik aan de zon die schijnt, blauwe lucht en vooral het weer naar buiten kunnen. Lammetjes die geboren worden en gezellig rond dartelen en misschien wel een terrasje kunnen pakken met vriendinnen.

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Fris. Zoals was die droogt aan de waslijn of naar bloemen.

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Ik draag vanwege mijn opleiding geen nagellak, alleen op mijn tenen, maar ik vind pastelkleuren altijd erg mooi. Lavendel, abrikoos, mint etc. 

Wat is je favoriete lente bloem?
Ik vind hyacinten erg mooie bloemen. Door de groene steel en de blauw, roze of witte bloempjes vind ik ze goed passen bij de lente. Al sla ik een bosje witte tulpen niet af ;-).
Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
Aangezien ik niet geheel op de hoogte ben van de laatste lente trends moest ik het even opzoeken. 

Make-up - Driedementoinale lippen, rechte wenkbrauwen en een nude gezicht
Ik ben geen gehele fan van de make-up trends van deze lente. Vooral de driedementionale lippen met glitters en andere lovertjes vind ik maar niks. Lippen mogen natuurlijk kleur bevatten, maar om er nu dingen op te plakken vind ik maar niks. Het gezicht nude houden vind ik dan wel weer erg tof. 

Fashion - Trenchoats, de blouse als jurk en off shoulder
Ik vind de fashion trends van deze lente best tof. Vooral de blouse als jurk vind ik een - al langer bestaande - toffe trend. Zeker als je het goed weet te combineren met een leuk paar sneakers of met een stoere enkellaars is deze trend erg geslaagd. Zelf zou ik geen off shoulder tops dragen maar ik vind ze er altijd leuk uitzien. Pluspunt: je schouders worden bruin!

Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
Ik heb twee parfums die ik erg lekker vind. Op nummer éen staat wish van chopard. Wish is een oosterse, mysterieuze geur met kokos en hout. Erg fris! Daarnaast vind ik ovation van Oilily ook erg lekker. Deze is een stuk zoeter door de manderijn en peer die erin zit. 

Houd jij een lente schoonmaak?
Ik vind het altijd fijn om rond ieder seizoen mijn kamer goed op te ruimen en in te richten naar het seizoen. Ik heb hem nu nog wat in de herfst en winter tinten. Wat donkere kleuren, kaarsen etc. Nu ik mijn bulletjournal heb - hier komt binnenkort nog een leuk artikel over - maak ik ook veel lijstjes zoals voor mijn lente schoonmaak ;)

Wat is je favoriete lente accessoire?
Een zonnebril! Dat vind ik zo met die lente zon echt een must.
Heb jij nog leuke plannen tijdens de Meivakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Met de Pasen ga ik samen met familie gezellig brunchen. Daarnaast ben ik in de mei vakantie - die bij ons in april valt - lekker aan het uitrusten en misschien alvast voorbereiden op de examens die in aantocht zijn. Verder terrasjes pakken en gezellig met vriendinnen dingen doen. 

Omschrijf je favoriete lente outfit?
Sporty Casual Plussize outfit


Ben jij al lente proof?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.